Beschrijving
DSMC2 Rode helium 8K S35 koolstofvezel digitale cinematografie camerakit
Uitstekende staat
3 maanden garantie
958 uur
Het bundelen van hoogwaardige onbewerkte video-opnames in een compacte camerabehuizing, de
RODE DIGITALE CINEMA DSMC2 BRAIN met HELIUM 8K S35 Sensor maakt deel uit van de 2018
uniforme DSMC2-reeks en is ontworpen om te worden opgebouwd zoals u dat wilt, om
vertel je verhaal op bijna elke mogelijke manier. Aangezien de DSMC2-vormfactor is
standaard, accessoires van RED en andere fabrikanten kunnen eenvoudig worden
bevestigd om uw camera van accessoires te voorzien. Terwijl andere RODE camera's sensoren gebruiken
groter dan Super 35, de HELIUM is uniek omdat het zorgt voor:
8K-opnamen met hoge resolutie bij gebruik van klassieke bioscooplenzen die zijn ontworpen voor
het Super 35-filmformaat. Hoewel 8K-tentoonstellingen niet mainstream zijn, is de extra
opgenomen resolutie is handig voor VFX-artiesten en maakt uw
producties voor een tijd waarin 8K gestandaardiseerd is. Bijna onbeperkte lens
opties zijn beschikbaar voor het DSMC2-systeem. Hoewel deze camera een
afzonderlijk verkrijgbare lensbevestiging, DSMC-lensbevestigingen zelf worden aangeboden in
verschillende varianten voor compatibiliteit met een breed scala aan lenssystemen.
REDCODE RAW is het voorkeursformaat voor DSMC2-camera's. RED's veelzijdige raw
codec gebruikt wavelet-compressie om gegevenssnelheden te verlagen met behoud van een
visueel verliesvrije beeldweergave. Deze efficiënte codec kan worden bewerkt op
veel beschikbare NLE-softwareprogramma's zonder transcodering, maar als u
geef de voorkeur aan een proxy-workflow, ProRes- of DNx-bestanden kunnen tegelijkertijd worden opgenomen
naar de MINI-MAG-media. Door de opnameresolutie te verlagen, kan de sensor
om hogere framesnelheden vast te leggen voor dramatische slow-motionbeelden. De DSMC2
camera's gebruiken sensorvensters om slow motion op te nemen in lagere resoluties,
bredere of kleinere lenzen nodig hebben om de extra
Bijsnijden. Opnamesnelheden variëren van 12 fps en hoger, inclusief 24/25/30/48/50/60
fps en hoger.
8K HELIUM S35-sensor
Met 35,4 megapixels kan de HELIUM 8K Monochrome-sensor het beste oplossen
details in een vastgelegde afbeelding en geef vloeiende lijnen en vormen weer zonder de
aliasing of "traptredende" artefacten die worden aangetroffen in beeldmateriaal met een lagere resolutie. Indien
u hogere framesnelheden, lagere resoluties en bredere beeldverhoudingen nodig hebt, kan
opbrengst tot 300 fps. RED heeft de HELIUM-sensor gemeten met 16,5 stops
dynamisch bereik, in staat om zowel diepe schaduwen als warme highlights binnen te vertegenwoordigen
hetzelfde kader.
REDCODE RAW
De hoeksteen van de workflow van RED is het robuuste REDCODE RAW-bestandsformaat.
Met behulp van wavelet-compressie met verhoudingen van 2:1 tot 22:1, REDCODE RAW
biedt de veelzijdigheid van onbewerkte bestanden zonder de overweldigende opslag
vereisten van niet-gecomprimeerde beeldgegevens. Sinds REDCODE RAW bestaat
sinds de dagen van de RED ONE-bioscoopcamera, veel veelgebruikte NLE-software
programma's, waaronder Adobe Premiere Pro, Blackmagic Design DaVinci Resolve,
Apple Final Cut Pro en Avid Media Composer kunnen REDCODE RAW importeren en bewerken
beeldmateriaal zonder transcodering, wat productietijd bespaart in de bewerkingssuite.
Opnamesnelheden variëren van 12 fps en hoger, inclusief 24/25/30/48/50/60 fps en
hogere opties.
Opmerking: niet alle compressieverhoudingen zijn beschikbaar bij alle resoluties en frames
tarieven
Apple ProRes- en Avid DNx-indelingen
Voor projecten die proxybestanden of snellere doorlooptijden vereisen dan raw
bestanden toestaan, kunnen Apple ProRes- of Avid DNx-formaten worden opgenomen in 4K en 2K
resoluties rechtstreeks naar de ingebouwde MINI-MAG-media. Sinds deze de-bayered
videobestanden kunnen naast de onbewerkte bestanden worden opgenomen, er is geen extra tijd nodig
vereist voor het transcoderen van de proxy's. Breng de verwijderde bestanden recht
in uw NLE en begin met bewerken.
REDCODE-opties
5:1 REDCODE voor 8K volledig formaat (8192 x 4320) bij 24 fps
12:1 REDCODE voor 8K Full Format (8192 x 4320) bij 60 fps
2:1 REDCODE voor 4K Full Format (4096 x 2160) bij 24 fps
3:1 REDCODE voor 4K volledig formaat (4096 x 2160) bij 60 fps
DSMC2-vormfactor
Net als de voorgaande DSMC-camera's heeft RED de DSMC2-cameralijn zo ontworpen dat
modulair voor een breed scala aan productieworkflows. Kleiner en lichter
dan het originele DSMC-ontwerp, wanneer gestript tot aan de BRAIN zelf, jij
een gimbal-werkpaard met hoge resolutie hebben. Voeg op dezelfde manier DSMC2-modules toe aan de
achterkant voor professionele I/O-aansluitingen en batterijvoeding. Vele andere
delen van het DSMC2-ontwerp zijn bedoeld om uitwisselbaar te zijn. Verwissel de lens
mounts om nieuwe bibliotheken met lenzen te openen. Vervang de meegeleverde standaard
OLPF (Optical Low-Pass Filter) voor alternatieve beeldweergave bij de
sensor niveau. Monteer een EVF zonder kabels die kunnen blijven haken, of gebruik een
apart verkrijgbare adapter om RODE LCD's via LEMO-kabel te bevestigen. sinds de
DSMC2-vormfactor is gestandaardiseerd, alle accessoires die u hiervoor heeft
DSMC2 body werkt met elke andere DSMC2 body, mocht je upgraden of
in de toekomst een extra instantie verwerven.
Kleurbeheer
Ondersteunt 33x33x33, 32x32x32, 26x26x26 en 17x17x17 3D LUT's
Variabel aantal 3D LUT-uitgangen met DSMC2-uitbreidingsmodule
Door de gebruiker programmeerbare shaper 1D LUT's
Tetraëdrische interpolatie, 16-bits verwerking
Houd er rekening mee dat deze beschrijving mogelijk automatisch is vertaald. Neem contact met ons op voor meer informatie. De gegevens van deze rubrieksadvertentie zijn slechts indicatief. Exapro raadt aan om vóór een aankoop de gegevens bij de verkoper te controleren